منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
پیشنهاد ارزشیابی موضوع تلاش و کسب موفقیت مدیر

پیشنهاد ارزشیابی موضوع تلاش و کسب موفقیت مدیر

پیشنهاد ارزشیابی تقویت املایی دانش آموزان ضعیف

پیشنهاد ارزشیابی تقویت املایی دانش آموزان ضعیف

پیشنهادات ارزشیابی برای زندگی مشترک با هم اتاقی ها

پیشنهادات ارزشیابی برای زندگی مشترک با هم اتاقی ها

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دانش آموز پرخاشگر

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دانش آموز پرخاشگر

دانلود مقاله حسابداری اجتماعی

دانلود مقاله حسابداری اجتماعی

مقاله حقوق و دستمزد

مقاله حقوق و دستمزد

مقاله توليد پسته در ايران، مشكلات  فروش وراهكارهاي توسعه صاد

مقاله توليد پسته در ايران، مشكلات فروش وراهكارهاي توسعه صاد

مقاله كشاورزی واقتصاد روستایی

مقاله كشاورزی واقتصاد روستایی

گروه محصول -> مدیریت کلیه رشته ها

جزوه تصمیم گیری در مسائل مالی



قیمت: ۸۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 134     کد محصول :2954      حجم فایل:748,1 KB      نوع فایل :rar



 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

تعریف مدیریت هزینه:
مجموعه اقداماتی که مدیریت برای تأمین رضایت مشتریان همراه با کنترل وکاهش مستمر هزینه ها با رعایت کیفیت مورد انتظارانجام می دهد (رهنما 1387)  مجموعه ای از تکنیک ها وشیوه ها برای کنترل وتوسعه فعالیتها، فرایندها وتولیدات وخدمات آن (برینکه 1998)
اطلاعات مدیرت هزینه عبارت است از اطلاعاتی که مدیر به آن نیاز دارد تا بتواند  بر یک شرکت یا یک سازمان غیرانتفاعی، مدیریتی اثربخش اعمال کند و شامل اطلاعات مالی در مورد درآمد ها، هزینه و اطلاعات اثرگذار غیرمالی درباره بهروه وری ، کیفیت و سایر عوامل سرنوشت ساز موفقیت برای شرکت می شود.(حسابداری مدیریت با تاکید استراتژیک ترجمه دکتر علی پارسیان)

اهداف مدیریت هزینه:                                                                                                                                                                                               

1-    اندازه گیری  بهای تمام شده منابعی که در راه انجام فعالیت های اصلی واحد اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد.

2-    تشخیص وحذف اقلامی از هزینه که ارزش افزوده ایجاد نمی کند .

3-    تعیین کارایی واثربخشی فعالیت های اصلی انجام شده در واحدهای اقتصادی.

4-    تشخیص وارزیابی فعالیت های جدیدی که می تواند عملکرد آینده سازمان را بهبود بخشد.

حسابداری مدیریت:

وظیفه حسابدارمدیریت، تهیه اطلاعات مدیریت هزینه برای مدیر ارشد مالی وسایر مدیران برای استفاده در واحد تجاری وافزودن بر دامنه رقابتی وموفقیت آن است.اطلاعات مدیریت هزینه برای هریک از چهار وظیفه اصلی مدیریت تهیه می شود:                                       

Ø     مدیریت استراتژیک   

Ø     برنامه ریزی وتصمیم گیری

Ø     کنترل عملیات

Ø     تهیه صورتهای مالی

مدیریت هزینه استراتژیک عبارت است از؛ تهیه اطلاعات هزینه برای تسهیل اصلی ترین وظیفه مدیریت که مدیریت استراتژیک محسوب می شود.(ادواردج.بلوچر-کونگ اچ چن-توماس دبلیو.لین ،ترجمه دکتر حسن مدرکیان)

شاخص های استراتژیک برای تعیین میزان موفقیت :

در سیستم مدیریت استراتژیک هزینه از اطلاعات استراتژیک استفاده می کنند که شامل اطلاعات مالی و غیر مالی می شود. در گذشته شرکت ها تمایل داشتند که بیشتر بر سنجش عملکرد مالی تاکید بنمایند، مانند رشد فروش و سود خالص، جریان نقدی و قیمت سهام. برعکس در محیط کنونی کسب و کار، شرکت ها برای تعیین میزان موفقیت بیشتر از شاخص های استراتزیک استفاده می کنند و بسیاری از این شاخص ها ی سنجش عملکرد از نوع غیرمالی هستند ، مانند سهم بازار، کیفیت محصول .
 
 
 
فهرست     ........................................................      صفحه
فصل اول: مدیریت هزینه     .................................................................................                     9
 تعریف       ..........................................................................................................................                        10
اهداف حسابداری مدیریت      .....................................................................................................                        10
شاخص های استراتژیک برای تعیین میزان موفقیت     ............................................................................                        11
استفاده از پیشرفتهای معاصر حسابداری هزینه در مدیریت هزینه استراتژیک      ................................................                      11
نقش مدیریت هزینه در کاهش هزینه ها      .........................................................................................                      12
 ابزارها و تکنیک های مدیریت هزینه      ............................................................................................                     12
مراحل، مزایا و معایب دو ابزار مهم مدیریت هزینه؛ هزینه یابی بر مبنای هدف و هزینه یابی بر مبنای فعالیت      .............                      14
هفت اصل مدیریت هزینه موثر      ...................................................................................................                    17
مهمترین سرفصل های مورد توجه سازمان ها در ارتباط با کاهش هزینه      ......................................................                     19
فصل دوم: سرمایه در گردش     ...............................................................................                  21
     تعریف     ............................................................................................................................                     22
اقلام تشکیل دهنده دارایهای جاری     ...............................................................................................                     22
دلایل اهمیت موضوع مدیریت سرمایه در گردش     .................................................................................                      22
چرخش وجه نقد     ...................................................................................................................                        22
فروش و سرمایه در گردش     ........................................................................................................                        23
تصمیمات سرمایه در گردش     .......................................................................................................                         23
اصل تطابق    .................................................................................................................... .....                         24
منحنی بازده     ................................................................................................................. .....                          24
استراتژی سرمایه درگردش و ریسک و بازده     ....................................................................................                          25
تقسیم بندی مدیران سرمایه در گردش     ..........................................................................................                           25   
نقدینگی     ..........................................................................................................................                            26
 استراتژیهای گوناگون و سیاست های مطلوب     ..................................................................................                            26  
استراتژی دارایی های جاری     ............................................................................................. .....                             27
استراتژی بدهی های جاری     ....................................................................................................                              28
تجزیه و تحلیل نسبت های سرمایه در گردش     ..................................................................................                              28
خالص سرمایه در گردش     .......................................................................................................                              31
سیاستهای سرمایه در گردش و ثروت سهامداران     ..............................................................................                              31
مديريت سرمايه در گردش در مرحله عمل     ....................................................................................                              31
مقايسه سياست هاي سرمايه در گردش شرکتها     ............................................ ...................................                               31
فصل سوم: ساختار سرمایه     ..............................................................................                           32
     مقدمه      ......................................................................................................................                                 33
تعریف ساختار سرمایه     .........................................................................................................                                33
هزینه سرمایه     ..................................................................................................................                                34
تامین مالی      ....................................................................................................................                                35  
مزایا ی ومعایب تامین مالی از طریق بدهی     ......................................................................... .......                                 35
مزایا ی ومعایب تامین مالی از طریق انتشار سهام     ..........................................................................                                  36
نظریه های ساختار سرمایه     ........................................................................................... .......                                   37                               
عوامل مؤثر بر انتخاب ساختار سرمایه      ......................................................................................                                    39
حفظ ساختار سرمایه     .........................................................................................................                                    40
نتیجه گیری     ..................................................................................................................                                    41
فصل چهارم:  سیاست تقسیم سود و سود سهام     ........................................................                              42
مقدمه     ........................................................................................................................                                    43
تعریف      .......................................................................................................................                                    43 
بررسی تقسیم سود از دو جنبه بسیار مهم     ...................................................................................                                    43
دلايل توزيع سود بين سهامداران     ...........................................................................................                                     44
دلايل اهميت تقسيم سود     ....................................................................................................                                      45
جايگاه سياست تقسيم سود در مديريت مالی     ...............................................................................                                      45
عوامل موثر بر سياست تقسيم سود     ..........................................................................................                                      45
روشهای تقسيم سود     .........................................................................................................                                      45
خط مشی تقسیم سود     .......................................................................................................                                      49
تئوری های تقسيم سود     .....................................................................................................                                       51
تئوری هزینه نمایندگی و سیاست تقسیم سود     .............................................................................                                       52
نتیجه گیری     ................................................................................................................                                       53
فصل پنجم: کیفیت سود     ..............................................................................                                54
     مقدمه     ...................................................................................................................                                      55
هدفهاى مشخص گزارش سود      ............................................................................................                                      55
مفهوم كيفيت سود      ........................................................................................................                                       55
دو ويژگي براي تعيين كيفيت سود     .......................................................................................                                      56
اگر شرکتی ویژگی های زیر را دارا باشد کیفیت سود آن بالا خواهد بود      ...........................................................                                      56
معيار ها و ساختارهاي كيفيت سود     ......................................................................................                                       57
عناصر کیفیت سود     .........................................................................................................                                     59
چهار روش برای ارزیابی کیفیت سود    .....................................................................................                                    59
كيفيت گزارشگري     .........................................................................................................                                    60
مديريت سود     ..............................................................................................................                                    60
تحلیل بنیادی کیفیت سود     ....................................................................................                                                     61
 
نتيجه گيري     ....................................................................................................                                                  64
 
فصل ششم: پورتفوی     ..........................................................................                                              65
مقدمه     .............................................................................................................                                                        66
تعریف پورتفوی     ...................................................................................................                                                       66
مدیریت پورتفوی     .................................................................................................                                                       67
ارزش پورتفوی      ..................................................................................................                                                       67
سبد بهینه پورتفوی     ...............................................................................................                                                      67
پنج فاکتور مهم در انتخاب پورتفوی     .............................................................................                                                     67
انواع ریسک     .....................................................................................................                                                      68
ریسک پورتفوی     ..................................................................................................                                                     69
نظریه قیمت گذاری اربیتراژ     ....................................................................................                                                    71
مدل مارکویتز (مفروضات و معایب)       ...........................................................................                                                    71
ارزیابی عملکرد پورتفوی ( معیارها)      ...........................................................................                                                   73
حسابرسی پورتفوی     ...............................................................................................                                                  74
فصل هفتم: خرید یا اجاره     ...................................................................                                          76
     مقدمه     .........................................................................................................                                                   77
مراحل تصمیم گیری مصرف کننده     ..............................................................................                                                   77
تعریف اجاره     .....................................................................................................                                                  78 
انواع اجاره     ................................................................................................ .....                                                   78
منابع وجوه نقد برای تامین مالی اجاره     ........................................................................                                                   79
محاسبه مبلغ خالص سرمايه‌گذارى و جريان‌هاى نقدی     .......................................................                                                   80
قواعد تصمیم گیری     .............................................................................................                                                     80
معیار تصمیم گیری     .............................................................................................                                                       80
مزایای استفاده از اجاره     ......................................................................................                                                       81
هزینه های اجاره     ..............................................................................................                                                       83
اجاره دارایی در مقایسه با خرید آن     .......................................................................                                                           83
قرارداد فروش مشروط     ......................................................................................                                                           84
رهن اموال شخصی (اجاره به شرط تملیک)     ................................................................                                                           85
عوامل موثر در تصمیمات اجاره- خرید     ....................................................................                                                           85
فصل هشتم: ادغام و تصاحب     ................................. ...........................                                                  88
    مقدمه     .....................................................................................................                                                             89
تفاوت ادغام و تصاحب     .....................................................................................                                                              89
دو هدف اصلی و اولیه برای هر فعالیت تجاری     ...........................................................                                                             89
روش های دستیابی به اهداف اصلی هر فعالیت     ..........................................................                                                              90
انواع رفتار تصاحب کنندگان     .............................................................................                                                               90
انواع خریداران تصاحب کننده     ...........................................................................                                                               90
اشکال مختلف  ترکيب شرکتها (تلفیق،ادغام،شرکت های هلدینگ)     ....................................                                                                90
اهداف و انگیزه های ادغام و تصاحب     ...................................................................                                                                 95
معایب ادغام و تصاحب     ...................................................................................                                                                96
دلایل شکست ادغام و تصاحب شرکتها      ..................................................................                                                                96
فصل نهم: ورشکستگی     ................................................................                                                      99           
مقدمه     ....................................................................................................                                                                100
تعاریف ورشکستگی     ............................................................


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:--تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی--تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-دکتر-وکیلی-فرد--تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-وکیلی-فرد--تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-ارشد-حسابداری--تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-Ppt--تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-دکتر-وکیلی-فر--تصمیم-گیری-در-مسایل-مالی--تصميم-گيري-در-مسائل-مالي--کتاب-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی--جزوه-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی--کتاب-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-دکتر-وکیلی-فرد--دانلود-کتاب-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-دکتر-وکیلی-فرد--خلاصه-کتاب-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-دکتر-وکیلی-فرد--دانلود-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-دکتر-وکیلی-فرد--سوالات-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-دکتر-وکیلی-فرد--تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-دکتر-حمیدرضا-وکیلی-فرد--نمونه-سوالات-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-دکتر-وکیلی-فرد--پاورپوینت-کتاب-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-دکتر-وکیلی-فرد--کتاب-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-وکیلی-فرد--دانلود-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-وکیلی-فرد--دانلود-کتاب-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-وکیلی-فرد--تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-حمیدرضا-وکیلی-فرد--پاورپوینت-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-وکیلی-فرد--تصمیم-گیری-در-مسایل-مالی-دکتر-وکیلی-فرد--تصمیم-گیری-در-مسایل-مالی-وکیلی-فرد--تصميم-گيري-در-مسايل-مالي--خلاصه-کتاب-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی--تصميم-گيري-در-مسائل-مالي-دكتر-وكيلي-فر--پاورپوینت-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی--درس-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی--مقاله-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی--دانلود-کتاب-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی--کتاب-تصمیم-گیری-در-مسایل-مالی--جزوه-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی-دکتر-تهرانی--دانلود-جزوه-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی--جزوه-درس-تصمیم-گیری-در-مسائل-مالی--  
محصولات مرتبط
پاورپوینت سيستم‎هاي مديريت دانش

پاورپوینت سيستم‎هاي مديريت دانش

قیمت: 69,000 ريال کد فایل:30027
این پاورپوینت شامل 101 اسلاید  می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 6900 تومان قابل دانلود خواهد...
پاورپوینت اندازه گیری بهره وری

پاورپوینت اندازه گیری بهره وری

قیمت: 69,000 ريال کد فایل:30019
این پاورپوینت شامل38 اسلاید  می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 6900 تومان قابل دانلود خواهد...
پاورپوینت مدیریت HSE  در پروژه

پاورپوینت مدیریت HSE در پروژه

قیمت: 69,000 ريال کد فایل:30015
این پاورپوینت شامل13 اسلاید  می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 6900 تومان قابل دانلود خواهد...
پاورپوینت مدیریت تحقیق (پروژه)

پاورپوینت مدیریت تحقیق (پروژه)

قیمت: 69,000 ريال کد فایل:30013
این پاورپوینت شامل32 اسلاید  می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 6900 تومان قابل دانلود خواهد بود.       يك تحقیق مجموعه‌اي از فعاليت هاست كه براي دستيابي به منظور يا هدف خاصي انجام مي‌گيرد.   پروژه‌ها بايد در تاريخ هاي معين با هزينه‌ها و كيفيت تعيين‌شده‌اي به انجام رسند.   مديريت تحقیق، برنامه‌ريزي و هدايت  تحقیق در...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود مقاله شهركهاي صنعتي

دانلود مقاله شهركهاي صنعتي

دانلود مقاله شهركهاي صنعتي

حجم:7005KB | بازدید :1287

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : مقدمه: اصولاً امروزه شهركهاي صنعتي بستر و شالوده رشد و ايجاد صنايع كوچك را فراهم مي كند. سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران هم به ايجاد روبناها مي پردازد و نواحي ، شهركها و مدلهاي مختلف توسعه اقتصادي نظير خوشه...

طرح توجيهی توليد طناب نايلوني

طرح توجيهی توليد طناب نايلوني

طرح توجيهی توليد طناب نايلوني

حجم:4886KB | بازدید :1609

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : طرح مقدماتی کارخانه تولید طناب نایلونی هر شرکت تولیدی از سه بخش کلی تشکیل شده است که بترتیب زیر می‌باشند. 1-    بخش اداری 2-    بخش حقوقی 3-    بخش فنی و تخصصی و ما در این مجموعه به توضیح...

مقاله بررسی سیستم فروش در شرکت کارتن مشهد

مقاله بررسی سیستم فروش در شرکت کارتن مشهد

مقاله بررسی سیستم فروش در شرکت کارتن مشهد

حجم:4013KB | بازدید :1072

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : تاریخچه: شرکت کارتن مشهد(سهامی عام) در تاریخ 7/3/1363 تحت شمارة 3333 در ادارة ثبت شهرستان مشهد به ثبت رسید و در مرداد ماه سال 1368 بهره‌برداری آزمایشی و از ابتدای سال 1369 بهره‌برداری عملی از آن با ظرفیت 20.000 تن ورق و کارتن در...

مقاله كشاورزی واقتصاد روستایی

مقاله كشاورزی واقتصاد روستایی

مقاله كشاورزی واقتصاد روستایی

حجم:3511KB | بازدید :2097

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : منابع و عوامل توليد بخش كشاورزي   منابع اقتصادي روستاهاي ايران عمدتا شامل ؛ کشاورزي( زراعت، باغداري، دامداري ، شکار و صيد ) صنايع (دستي، روستايي، خانگي و کارگاهي) خدمات (عمومي، حمل و نقل و ...) ، دادوستد و پيله وري و...

تحقیق كشاورزي واقتصاد روستايي

تحقیق كشاورزي واقتصاد روستايي

تحقیق كشاورزي واقتصاد روستايي

حجم:2462KB | بازدید :1555

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : اقتصاد روستايي اقتصاد روستايي شاخه اي از اقتصاد است که با اقتصاد کشاورزي وابستگي متقابل دارد و در کليت ، خود جزئي از اقتصاد ملي است. هر گونه تغييري در اقتصاد ملي باعث تغيير در اقتصاد روستايي خواهد شد. اقتصاد روستايي با...

دانلود مقاله کامل الگوريتم هاي مسير يابي

دانلود مقاله کامل الگوريتم هاي مسير يابي

دانلود مقاله کامل الگوريتم هاي مسير يابي

حجم:2131KB | بازدید :1406

فایل ورد قابل ویرایش 142 صفحه توضیحی مختصر از متن فایل  : مقدمه الگوريتمهاي مسيريابي در هريك از سه قرم گذشته فناوري خاصي رونق داشته باشد قرن هجدهم زمان توسعه سيستم هاي مكانيكي بزرگ به همراه  انقلاب صنعتي بود. قرن نوزدهم عصر موتور بخار بود. قرن بيستم زمان جمع آو...

مقاله گرم کردن آب با نیروی خورشیدی

مقاله گرم کردن آب با نیروی خورشیدی

مقاله گرم کردن آب با نیروی خورشیدی

حجم:959KB | بازدید :1296

تقريباً همه ي ما در زندگي روزمره به آب گرم شده توسط انرژي خورشيدي بر خورده ايم. تا به حال چند بار شيلنگ آب را باز كرده ايد و با آب بسيار داغ درون آن مواجه شده ايد؟ خورشيد بدون توجه به تمـايل شـما آب درون شيـلنگ را گـرم مي كند. سيستم هاي گرمكن آب خورشيدي غير فعال از قديمي ترين و...