منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
پیشنهاد ارزشیابی موضوع تلاش و کسب موفقیت مدیر

پیشنهاد ارزشیابی موضوع تلاش و کسب موفقیت مدیر

پیشنهاد ارزشیابی تقویت املایی دانش آموزان ضعیف

پیشنهاد ارزشیابی تقویت املایی دانش آموزان ضعیف

پیشنهادات ارزشیابی برای زندگی مشترک با هم اتاقی ها

پیشنهادات ارزشیابی برای زندگی مشترک با هم اتاقی ها

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دانش آموز پرخاشگر

دانلود پیشنهاد ارزشیابی دانش آموز پرخاشگر

دانلود مقاله حسابداری اجتماعی

دانلود مقاله حسابداری اجتماعی

مقاله حقوق و دستمزد

مقاله حقوق و دستمزد

مقاله توليد پسته در ايران، مشكلات  فروش وراهكارهاي توسعه صاد

مقاله توليد پسته در ايران، مشكلات فروش وراهكارهاي توسعه صاد

مقاله كشاورزی واقتصاد روستایی

مقاله كشاورزی واقتصاد روستایی

گروه محصول -> روانشناسی،علوم تربیتی، مشاوره -> کتاب و جزوه

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی



قیمت: ۸۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 313     کد محصول :450      حجم فایل:696,12 KB      نوع فایل :rar



فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

 

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

 

فصل 1

مفاهيم اساسي بازاريابي..............................................................................................................

تعاريف بازاريابي..........................................................................................................................

مديريت بازاريابي و وظايف آن.................................................................................................

فلسفه مديريت بازاريابي.........................................................................................................

مفهوم بازاريابي اجتماعي..........................................................................................................

نظامهاي بازاريابي و اهداف آن.................................................................................................

اهداف نظام بازاريابي...............................................................................................................

فرآيند مديريت بازاريابي..........................................................................................................

تجزيه و تحليل فرصتهاي بازار.................................................................................................

انتخاب بازارهاي هدف.........................................................................................................

اندازه گيري تقاضا و پيش بيني آن.....................................................................................

تقسيم بازار...........................................................................................................................

هدف گيري در بازار.......................................................................................................

جايگاه يابي در بازار......................................................................................................

تهيه ترکيب عناصر بازاريابي(آميخته بازاريابي ).....................................................................

انواع بازاريابي...............................................................................................................

وظایف مدیریت بازاریابی...............................................................................................

محیط شناسی..........................................................................................................................

روش هاي برخورد با محیط بازاریابی.....................................................................................

عناصر محیط بازاریابی...........................................................................................................

استراتژي هاي رقابتی............................................................................................................

روش هاي رقابتی..................................................................................................................

رفتار مصرف کننده................................................................................................................

تقسیم بازار............................................................................................................................

معیارهاي تقسیم بازار..........................................................................................................

روش ها و متغیرهاي تقسیم بازار......................................................................................

استراتژي هاي مختلف انتخاب بازار هدف.......................................................................

مدیریت محصولات...........................................................................................................

آمیخته محصول...........................................................................................................................

مدیریت محصولات جدید.........................................................................................................

فرایند توسعه محصول جدید...................................................................................................

مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید........................................................................

منحنی عمر محصول: ............................................................................................................

مدیریت توزیع.........................................................................................................................

مدیریت کانال توزیع..............................................................................................................

کانالهاي اصلی توزیع: ........................................................................................................

شبکه توزیع: .......................................................................................................................

فعالیتهاي ترفیعی وتشویقی...............................................................................................

آمیخته ترفیع وتشویق.......................................................................................................

فصل 2


موج اول.........................................................................................................................

موج دوم.......................................................................................................................

موج سوم......................................................................................................................

نقدی بر امواج سه گانه تافلر.......................................................................................................

موج چهارم...................................................................................................................................

فصل 3

هدف بازاريابي 1.0...................................................................................................................

انقلاب صنعتي.........................................................................................................................

توليد انبوه...............................................................................................................................

ويژگي هاي محصول..............................................................................................................

توسعه محصول.......................................................................................................................

فصل 4

گسترش تكنولوژي اطلاعات.................................................................................................

وب..........................................................................................................................................

وب 1.0................................................................................................................................

وب 2.0................................................................................................................................

وبلاگ ها............................................................................................................................

ویکی ها.............................................................................................................................

جوامع محتوایی....................................................................................................................

شبکه های اجتماعی...........................................................................................................

میکروبلاگ ها.....................................................................................................................

پادکست ها.........................................................................................................................

RSS..................................................................................................................................

کاربردهای وب 2.0..........................................................................................................

وب 3.0.............................................................................................................................

جستجو در وب 3.0........................................................................................................

جايگاه يابي محصول.......................................................................................................

فرآیند جایگاه‏یابی...........................................................................................................

استراتژی جایگاه‏یابی........................................................................................................

دیدگاه‏های متفاوت در رابطه با جایگاه‏یابی....................................................................

روش‏های اندازه‏گیری جایگاه‏یابی....................................................................................

بازاريابي رابطه اي............................................................................................................

ديدگاه هاي مختلفي در مورد بازاريابي رابطه اي .......................................................

بازاريابي سبز...................................................................................................................

تاریخچه بازاریابی سبز : .....................................................................................................................

عوامل تاثير گذار در بازاریابی سبز : .................................................................................................

استراتژی های بازاریابی و بازاریابی سبز............................................................................................

آمیخته های بازاریابی سبز.................................................................................................................

سطوح بازاریابی سبز..........................................................................................................................

بازاريابي اجتماعي..............................................................................................................................

فصل 5

بخش اول: روندها

قسمت اول:به بازاريابي 3. 0 خوش آمديد....................................................................................

چرا بازاريابي 3. 0...........................................................................................................................

دوره مشارکت و بازاريابي مشاركتي..............................................................................................

شبكه هاي اجتماعي.....................................................................................................................

رسانه هاي اجتماعي مشاركتي.................................................................................................

عصر تناقضات جهانی و بازاریابی فرهنگی...........................................................................................

عصر جامعه خلاق و بازاریابی روح انسانی..........................................................................................

چگونه شرکتها می توانند ارزشها را در مدلهای کسب و کار خود جاسازی کنند؟.........................

بازاریابی 3. 0 : مشارکت، فرهنگ و معنویت.....................................................................................

قسمت دوم: مدل های آینده برای بازاریابی 3. 0.............................................................................

60 سال گذشته بازاریابی : نگاهی کوتاه به گذشته...........................................................................

آینده بازاریابی : افقی و نه عمودی..........................................................................................

همکاری در خلق...................................................................................................................

اجتماع سازی.......................................................................................................................

شخصیت سازی....................................................................................................................

تغییر به سمت روح انسانی[1] : مدل 3i...................................................................................

تغییرجهت به سمت بازاریابی ارزش محور.......................................................................................

ماموریت، چشم انداز و ارزش ها.............................................................................................

بازاريابي 3. 0 : مفهوم بازاريابي و بازاريابي مفهومي.......................................................................

بخش دوماستراتژی

بازاریابی، ماموریتی برای مصرف کنندگان.....................................................................................

تعریف یک ماموریت خوب.................................................................................................

کسب و کار غیرمعمول......................................................................................................

داستانی که مردم را به حرکت وا می دارد..................................................................................

توانمند سازی مصرف کننده..............................................................................................

قسمت 4

بازاریابی ارزش ها برای کارمندان.......................................................................................

ارزشها زیر آتش...............................................................................................................

تعریف ارزش ها................................................................................................................

ارزش ها می توانند برای شما مفید باشند..................................................................................

جذب و حفظ استعداد.....................................................................................................

بهره وری دفتر پشتیبانی و کیفیت دفتر اجرایی......................................................................

تفاوت های انسجام و توانمند سازی.................................................................................

شیوه هایی به آن که دست یافته اید................................................................................

تغییر زندگی کارمندان....................................................................................................

توانمندسازی کارمندان در راه  تغییر................................................................................

قسمت 5: بازاریابی ارزش ها به شرکای کانال................................................................................

انتقال رشد و ضرورت همکاری..............................................................................................

شرکای واسطه ای در بازاریابی 3. 0................................................................................................

واسطه به عنوان همکار : انتخاب مناسب........................................................................................

شرکای کانال به عنوان عامل تغییر فرهنگی ...................................................................................

تعمیم داستان......................................................................................................................

کانال به عنوان متحدین خلاق : مدیریت رابطه...............................................................................

بخش 6: بازاریابی چشم اندازی برای سهامداران.............................................................................

کوتاه مدت بودن به اقتصاد آسیب می رساند...................................................................................

ارزش سهامدارن بلند مدت-چشم انداز پایدار..................................................................................

قطبی بودن[2]: بازار بالغ یا بازار رشد یافته........................................................................................

منابع کمیاب:زمین محدود است. ..........................................................................................

پایداری  و ارزش سهامداران.................................................................................................

چشم انداز استراتژی بازاریابی...............................................................................................

بهبود بهره وری هزینه..........................................................................................................

درآمد بالاتر از فرصتهای جدید بازار...................................................................................

بالا رفتن ارزش نام تجاری.................................................................................................

بخش 3: كاربردها

قسمت 7: ارايه دگرگونی فرهنگی اجتماعی...............................................................................

بازاریابی برای بازار بعد از رشد...........................................................................................

نیاز برای رشد: دیزنی و تغذیه ی کودکان..................................................................................

فراخوانی برای تمایز قوی: وجمنز بر زندگی سالم....................................................................

از بشر دوستی تا تحول....................................................................................................

مراحل سه گانه به سوی تحولات......................................................................................

تشخیص چالش های فرهنگی اجتماعی....................................................................................

گزینش اجزاء هدف.........................................................................................................

ارایه راه حل متحولانه.....................................................................................................

قسمت هشتم: تربيت کارآفرینان بازار در حال ظهور................................................................

تغيير از هرم به الماس:تغییر از کمک به كارآفرینی...................................................................

سه نیروی توانمندسازی و چهار نیاز..................................................................................

معنی سازمان کسب و کار اجتماعی...................................................................................

تداوم در درآمد خالص.................................................................................................

بسط درآمد  مصرفی....................................................................................................

افزایش درآمد مصرفی..................................................................................................

بازاریابی برای از بین بردن فقر......................................................................................

بخش بندی و هدف گذاري : ........................................................................................

جایگاه – تمایز- برند....................................................................................................

آميخته هاي بازاریابی و فروش .....................................................................................

خدمات و فرآیند: .........................................................................................................

قسمت 9: تلاش برای رسیدن به توسعه پایدار محیطی .......................................................

سه بازیگر در حفظ محيط زيست ..................................................................................

ابداع گر: مورد دوپونت.....................................................................................................

مروجین: مورد تیم برلند..................................................................................................

همکاری ابداع گر، سرمایه گذار و مروجین................................................................................

جوامع هدف برای بازاریابی سبز.......................................................................................

قسمت 10 :جمع بندی همه با هم...................................................................................

ده عقیده بازاريابي 3. 0...................................................................................................

محصولات مرتبط
رایگان کردن نت همه اپراتورها

رایگان کردن نت همه اپراتورها

قیمت: 70,000 ريال کد فایل:29912
نت گوشی خودت رو به صورت نامحدود رایگان کن . دیگه نیازی به خرید بسته نداری . برای تمامی...
گزارش تخصصی آثار شبکه های اجتماعی بر رفتار نوجوانان

گزارش تخصصی آثار شبکه های اجتماعی بر رفتار نوجوانان

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:29838
چکیده: فضای مجازیِ شبکه­های اجتماعی اینترنتی یکی از مهم­ترین ابزارها برای نمود یافتن اثرات جهانی‌شدن است. این فضای­ مجازی عرصه وسیعی از اطلاعات و نمود­های مختلف معنایی را ایجاد می­کند. افراد در مواجهه با این فضا و تکثر منابع در ساخت هویت، دچار تعلیق (به معنی معلق بودن و سردرگمی) می‏شوند. از بین رفتن زمان و مکان و نقش بیشتر فضا در دنیای مجازی تجلی آشکاری دارد. افراد در مواجهه با این فضای دوم،...
آرایش,مراقبت,زیبایی

آرایش,مراقبت,زیبایی

قیمت: 10,000 ريال کد فایل:22370
با این محصول بدون هزینه از آنچه که هستید...
جزوه ی کسب درآمد صددرصد تضمینی از اینترنت بدون سرمایه...

جزوه ی کسب درآمد صددرصد تضمینی از اینترنت بدون سرمایه...

قیمت: 50,000 ريال کد فایل:13529
سلام...همونطور که میدونید در اینترنت هزاران کتاب و مقاله و جزوه  در مورد کسب درآمد از اینترنت هست که به قیمت های مختلف به فروش میره و بعضی هم رایگان هستند ولی هیچکدوم تضمینی و یک درصد هم عملی نیستند و اگر هم یک درصد عملی باشند تو ایران جواب نمیده و بدون سرمایه هم نمیشه کاری کرد... ولی حالا که این جزوه رو انتخاب کردین باید بهتون بگم که این جزوه با تمامیه جزوه ها و کتاب های کسب درآمد از اینترنت فرق داره  و من بصورت صد درصد عملی بهتون از اول...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود مقاله شهركهاي صنعتي

دانلود مقاله شهركهاي صنعتي

دانلود مقاله شهركهاي صنعتي

حجم:7005KB | بازدید :1291

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : مقدمه: اصولاً امروزه شهركهاي صنعتي بستر و شالوده رشد و ايجاد صنايع كوچك را فراهم مي كند. سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران هم به ايجاد روبناها مي پردازد و نواحي ، شهركها و مدلهاي مختلف توسعه اقتصادي نظير خوشه...

طرح توجيهی توليد طناب نايلوني

طرح توجيهی توليد طناب نايلوني

طرح توجيهی توليد طناب نايلوني

حجم:4886KB | بازدید :1620

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : طرح مقدماتی کارخانه تولید طناب نایلونی هر شرکت تولیدی از سه بخش کلی تشکیل شده است که بترتیب زیر می‌باشند. 1-    بخش اداری 2-    بخش حقوقی 3-    بخش فنی و تخصصی و ما در این مجموعه به توضیح...

مقاله بررسی سیستم فروش در شرکت کارتن مشهد

مقاله بررسی سیستم فروش در شرکت کارتن مشهد

مقاله بررسی سیستم فروش در شرکت کارتن مشهد

حجم:4013KB | بازدید :1077

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : تاریخچه: شرکت کارتن مشهد(سهامی عام) در تاریخ 7/3/1363 تحت شمارة 3333 در ادارة ثبت شهرستان مشهد به ثبت رسید و در مرداد ماه سال 1368 بهره‌برداری آزمایشی و از ابتدای سال 1369 بهره‌برداری عملی از آن با ظرفیت 20.000 تن ورق و کارتن در...

مقاله كشاورزی واقتصاد روستایی

مقاله كشاورزی واقتصاد روستایی

مقاله كشاورزی واقتصاد روستایی

حجم:3511KB | بازدید :2108

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : منابع و عوامل توليد بخش كشاورزي   منابع اقتصادي روستاهاي ايران عمدتا شامل ؛ کشاورزي( زراعت، باغداري، دامداري ، شکار و صيد ) صنايع (دستي، روستايي، خانگي و کارگاهي) خدمات (عمومي، حمل و نقل و ...) ، دادوستد و پيله وري و...

تحقیق كشاورزي واقتصاد روستايي

تحقیق كشاورزي واقتصاد روستايي

تحقیق كشاورزي واقتصاد روستايي

حجم:2462KB | بازدید :1560

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : اقتصاد روستايي اقتصاد روستايي شاخه اي از اقتصاد است که با اقتصاد کشاورزي وابستگي متقابل دارد و در کليت ، خود جزئي از اقتصاد ملي است. هر گونه تغييري در اقتصاد ملي باعث تغيير در اقتصاد روستايي خواهد شد. اقتصاد روستايي با...

دانلود مقاله کامل الگوريتم هاي مسير يابي

دانلود مقاله کامل الگوريتم هاي مسير يابي

دانلود مقاله کامل الگوريتم هاي مسير يابي

حجم:2131KB | بازدید :1411

فایل ورد قابل ویرایش 142 صفحه توضیحی مختصر از متن فایل  : مقدمه الگوريتمهاي مسيريابي در هريك از سه قرم گذشته فناوري خاصي رونق داشته باشد قرن هجدهم زمان توسعه سيستم هاي مكانيكي بزرگ به همراه  انقلاب صنعتي بود. قرن نوزدهم عصر موتور بخار بود. قرن بيستم زمان جمع آو...

مقاله گرم کردن آب با نیروی خورشیدی

مقاله گرم کردن آب با نیروی خورشیدی

مقاله گرم کردن آب با نیروی خورشیدی

حجم:959KB | بازدید :1300

تقريباً همه ي ما در زندگي روزمره به آب گرم شده توسط انرژي خورشيدي بر خورده ايم. تا به حال چند بار شيلنگ آب را باز كرده ايد و با آب بسيار داغ درون آن مواجه شده ايد؟ خورشيد بدون توجه به تمـايل شـما آب درون شيـلنگ را گـرم مي كند. سيستم هاي گرمكن آب خورشيدي غير فعال از قديمي ترين و...